04 feb KLANTTEVREDENHEID
PlanH Werkt biedt ondersteuning vanuit de WMO, Wet maatschappelijke ondersteuning. Ieder jaar wordt er onder onze deelnemers een klanttevredenheid onderzoek afgenomen. Deelnemers uit de verschillende regio’s beoordelen onze dienstverlening.
In de regio Noordoost Brabant hebben we een 8,2 als rapportcijfer behaald.
Een cijfer waar wij als team enorm trots op zijn. Wij blijven onze dienstverlening graag zo aanbieden.
In de regio Meierij worden wij niet middels een rapportcijfer beoordeeld, maar als conclusie uit het rapport kunnen we trekken dat deelnemers zeer tevreden zijn over onze dienstverlening. Ook hier zijn wij als team bijzonder content mee! Graag delen we een aantal mooie reacties van onze deelnemers die in dit onderzoek naar voren zijn gekomen;
- Eerlijkheid is voor mij belangrijk en dat is mijn begeleider.
- Ik ben blij met de ondersteuning van PlanH Werkt, ze zijn goed bereikbaar en ik krijg de juiste ondersteuning waar dat voor mij nodig is.
- Goed luisteren is erg belangrijk voor mij en dat kan mijn begeleider.
- Ik geef een dikke 10 aan de dagbesteding, ik heb twee fijne meiden die mij goed begeleiden.
- Het is voor mij een zegen dat ik binnen de WMO door PlanH kan worden begeleid.
- Ik word er altijd zo blij van als zij bij mij thuis komen. Ze zijn altijd even behulpzaam, vriendelijk, correct en staan open voor mijn behoefte! Gewoon super!
Beide rapportages klanttevredenheid zijn hier te lezen, klik op link.
Enquête WMO regio NOB resultaten 2019 PlanH Werkt
rapportage-client-tevredenheid-2019-wmocdm-gv
Er zijn papieren exemplaren ter inzage aanwezig bij PlanH Werkt / Gewoon Goed Uden aan de Udenseweg 4-6 in Uden.