KWALITEIT |
We willen het beste voor onze deelnemers. |
We werken hard aan de kwaliteit van onze begeleiding en onze bedrijfsprocessen omdat we het beste willen voor onze deelnemers.
Dit is voor ons een continu proces. We werken hieraan door onszelf intern te toetsen in deelnemersbespreking, deskundigheidsbevordering, etc. Daarin maken we altijd ruimte voor het bespreken van mogelijke verbeteringen en zijn de lijntjes kort! Sinds 2022 laten we ons ook extern toetsen en hebben we het HKZ-keurmerk te behaald. Na 3 jaar, in 2025, zijn we overgestapt naar de ISO-norm en hebben we ook dit keurmerk mogen behalen. Dit is een wereldwijd erkend keurmerk, passend bij ons strevend naar continu leren en verbeteren. Jaarlijks evalueren we ons kwaliteitsbeleid, een mooie klus voor kwaliteit medewerker Manon. Dit beleid is voor alle belanghebbende op te vragen via onderstaande link naar de contactpagina. > Neem contact met ons op. |