KWALITEIT |
We willen het beste voor onze deelnemers. |
We werken hard aan de kwaliteit van onze begeleiding, omdat we het beste willen voor onze deelnemers.
Dit is voor ons een continu proces. We werken hieraan door onszelf intern te toetsen in deelnemersbespreking, deskundigheidsbevordering, etc. Daarin maken we altijd ruimte voor het bespreken van mogelijke verbeteringen en zijn de lijntjes altijd kort! Sinds 2022 laten we ons ook extern toetsen, om het HKZ-keurmerk te behalen en te behouden: “Het certificaat van HKZ (Harmonisatie Kwaliteitsbeoordeling in de Zorgsector) staat voor duurzame kwaliteitsverbetering in zorg en welzijn. Met het HKZ-certificaat laat jij met jouw organisatie, praktijk of onderneming zien dat jij serieus werk maakt van kwaliteit van zorg. Daarnaast voldoe je aan de eisen die gesteld worden door jouw klanten, andere professionals en jouw stakeholders. Met het HKZ-certificaat zijn de zaken intern goed op orde, staat de klant centraal en wordt voortdurend de zorg- en dienstverlening verbeterd.” Ruimte laten voor verbeterpunten waar we ons aan committeren. > Neem contact met ons op. |